داستان هفتصد درود خداوند به نقل از پیامبر (ص)
نوشته شده توسط : محمدحسین عبدی

روزى پيغمبر خدا صلى الله عليه و آله با اميرالمؤمنين فرمود:

يا على ! مى خواهى تو را به چيزى مژده بدهم ؟

على عليه السلام عرض کردم : بلى ، پدر و مادرم به قربانت ! تو هميشه مژده دهنده هر چيزى بودى .

فرمود: جبرئيل ، نزد من آمد و از امر عجيبى مرا خبر داد.

على عليه السلام پرسيد: امر عجيب چه بود؟

فرمود: جبرئيل خبر داد که هر کس از دوستان من ، بر من تواءم با خاندانم صلوات بفرستد، درهاى آسمان به روى وى گشوده مى شود و فرشتگان هفتاد صلوات به او مى فرستند و اگر گناهکار است گناهانش مى ريزد همچنان که برگ درختان مى ريزد و خداوند متعال به او خطاب مى کند: (لبيک يا عبدى و سعديک ) .

سپس به فرشتگان مى فرمايد:

(ملائکان من ! شما به او هفتاد صلوات فرستاديد، اما من بر او هفتصد صلوات مى فرستم .

 





:: موضوعات مرتبط: داستان های معصومین و پیامبران , داستان های پیامبر (ص) , ,
:: برچسب‌ها: داستان داستان پیامبر داستان درود خداوند داستان برکت صلوات داستان ثواب صلوات ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: